%100 Müşteri Memnuniyeti
İstanbul En Çok Memnuniyet Alan Firması, Google Puanı :4.8
Mio Mare Hotel, Akyarlar'da sizin için ikinci bir yuva olma arzusunda, konaklamanızı daha keyifli kılmak üzere birçok farklı servis olanağı sunuyor.
Mio Mare Hotel, Akyarlar'ın en iyi deneyimlerini ayağınızın dibine getiriyor. Böylece tatilinizde hem dinlenip hem de keyifli vakit geçirebilirsiniz.
Otelimizde açık ve kapalı alanları bulunan 1 ana restoran bulunmakta olup, restoranımızda kahvaltı, geç kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve gece aperatifleri (çorba) servis edilmektedir. Mio Mare Hotel'de 1 snack restoran mevcut olup ayrıca 2 adet a’la carte restoran bulunmaktadır.
3 gece 4 gün dolu dolu bir tatil geçireceğiniz cennet olarak adlandırılan Bodrum’a giriş yapıyoruz. Konaklayacağımız otele girişimizi tamamladıktan sonra (14.00) sabırsızlıkla serinlemeyi beklediğiniz tertemiz denizin ve havuzun keyfini çıkarmaya başlayabilirsiniz. Gün boyu Her Şey Dahil Konseptten faydalanabilir, saat 23:00’da Club’ta eğlenmek isteyen konuklarımız ile resepsiyonda buluşup gecenin tadını çıkarabiliriz.
Gezinin ikinci günü, Bodrum Tatil Turuna isteyen misafirler diledikleri gibi devam edebilir. Dilerseniz Bodrum şehir merkezini keşfe çıkabilir, dilerseniz de yorgunluk atıp güneşin tadını çıkarmak için beach ve kulüp etkinliklerine katılabilirsiniz. Gününüzü en mutlu şekilde tamamlamak için seçim tamamen sizin. ( Gün sonunda Rehberlerimiz etkinliklere katılım için size birebir iletişim halinde olacaktır. )
Geldik Bodrum Turumuzun üçüncü gününe. Bodrum’un tatilciler için en sevilen lokasyonlardan biri olduğunu biliyor ve dilediğiniz gibi zamanınızı geçirebilmeniz için kendi planınızı yapmanıza olanak sağlıyoruz. Bodrum turları etkinliği kapsamında isterseniz beach ve kulüp etkinliklerini değerlendirebilir isterseniz çevrede minik bir geziye çıkabilir, alışveriş yapabilir, fotoğraf çekilebilir ve gün batımını Bodrum manzarası eşliğinde izleyebilirsiniz. Dileyen misafirlerimiz Bodrum’a gelmişken mavinin her tonunu barındıran denizinin tekne ile tadını çıkarabilmek için Tekne Turu katılabilirler. Tekne turları ile toplam 5 koy gezilmektedir ve bu koylarda yüzme molaları verilmektedir. (Öğle yemeği fiyata dahil standart paket içermektedir.)
Tatilimizin son gününde benzersiz ve eğlenceli Bodrum tatilini sonlandırmak her ne kadar zor olsa da 12:00’da odalarımızı teslim ederek İstanbul'a geri dönüş araçlarda buluşuyor, Sizleri aldığımız noktalara bırakarak, tekrar İstanbul Çıkışlı Bodrum Turlarında buluşmak üzere vedalaşıyoruz.
Fiyata Dahil Olan Hizmetler
Gidiş Dönüş Ulaşım
Her Şey Dahil Konaklama
Açık Büfe Sabah Kahvaltısı
Açık Büfe Öğle Yemeği
Açık Büfe Akşam Yemeği
Snack Bar
Beach Girişi
Club Girişi
Gündüz ve Gece Eğlence Servis Ücreti
Sınırsız Alkollü Alkolsüz İçeçek (10:00 ile 23:00 arasında)
Seyahat Sigortası
Araç İçi İkramlar
3 Gece 4 Gün Konaklama Seçeneği
3 Gece 4 Gün Bodrum Turları, yaz sezonu boyunca her Perşembe Pazar olarak gerçekleşmektedir. Ulaşımı tur otobüsü ile sağlayan misafirlerimizin Çarşamba akşamı yolculukları başlamaktadır. Perşembe günü konaklama yapılacak tesise giriş yapılır ve tatiliniz başlamış olur. (Otel giriş saati 14:00'dır.) Tatiliniz boyunca sizlerle ilgilenecek olan rehberimiz daha eğlenceli bir tatil geçirmeniz adına sizlere Beach Club, Night Club, Tekne Turu vb. gibi seçenekler sunacaktır. (ekstra) Pazar günü tesisimizden en geç 12:00'da çıkış yapılacaktır. Tüm yolcuların toplanması ile dönüş yolculuğu başlayacaktır.
ARAÇLARIMIZ:
Kullandığımız araçlar kişi sayısı ve yol durumuna göre değişiklik gösterebilir.
16 kişiye kadar; Volkswagen Crafter & Mercedes Sprinter
27 kişiye kadar; Otokar Sultan Maxi & Isuzu Novo Lux
35 kişiye kadar; Otokar Sultan Mega
46 kişiye kadar; Mercedes Travego - Tourismo & Man Fortuna & Neoplan Tourliner / Cityliner
Rezervasyon yaptırırken tur esnasında ve araç içerisinde çekilen video ve resimleri
sosyal medya hesaplarımızdan kullanma hakkına sahip olduğumuza ONAY vermiş olursunuz.
I- ÖDEMELER Kayıt anında rezervasyon bedelinin en az %50’ si, bakiyesinin ise gezinin başlamasından en geç 21 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilir. Bu durumda toplam gezi bedelinin %35’ i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. Tatilciniz turizm kredi kartı bilgilerini hiçbir koşulda 3. kişilerle paylaşmayacağını kabul ve taahüt eder II- İPTAL - VAZGEÇME - DEĞİŞİKLİKLER Not: Uçaklı Programlar da havayolu tarafından iptali yapılamadığı için rezervasyonun iptal ve iadesi yapılamamaktadır. 1- Seyahat acentesi gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması veya mücbir sebeplerden ötürü geziyi hareket tarihinden 3 gün önce iptal edebilir, bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur. 2- a- Tüketicinin gezinin başlamasına 30 gün kalaya kadar iptal-değişiklik talep etmesi durumunda ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, Rezervasyonunu kendisinin veya birinci derecede akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını ve ölümleri tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi bir rapor ile belgelemeleri halleri dışında kalan bir sebep ile gezinin başlamasından 29-21 gün önce iptal-değişiklik talep etmesi halinde gezi bedelinin %35'ini, 20 günden az bir süre kala ise tamamını Tatilciniz Turizm’e ödemeyi kabul eder ve taahhüt eder. Erteleme-değişiklik yapılan rezervasyonlarda iptal hakkı bulunmamaktadır. b- Tüketici, indirimli satış döneminde satın almış olduğu Erken Rezervasyon İndirimli Ürününü herhangi bir sebeple iptal ettirmek isterse, ise gezi bedelinin tamamını Tatilciniz Turizm’e ödemeyi kabul eder ve taahhüt eder. c- Erken rezervasyon sigortası yaptıran misafirler giriş gününe 72 saat kala kesintisiz otel rezervasyonlarını iptal etme hakkına sahiptirler.Sigorta iptal edilmez, prim iadesi yapılmaz. Kapsam dışı haller; harp veya harp mahiyetindeki hareket, ihtilal, isyan, ayaklanma ve buna benzer hallerden doğan iç karışıklıklar, terör olayları, salgın ve yaygın hastalıklar, deprem, sel, yanardağ püskürmesi, yer kayması, doğal afetlerdir. d- ERKEN REZERVASYON SİGORTASI yaptırmayan misafirler ve rezervasyonlar için İPTAL-VAZGEÇMEDEĞİŞİKLİK sözleşme şartlarındaki ( b ) maddesi geçerlidir. e- Tüketici; indirimli satış döneminde satın almış olduğu indirimli erken rezervasyon ürününde herhangi bir sebeple tarih değişikliği yaptırmak isterse, talepte bulunduğu tarihte geçerli olan liste fiyatları üzerinden indirimsiz rezervasyon değişikliği yapılacağını kabul eder. 3- Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı geziye, sonradan iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda, Seyahat acentesi, tüketici adına yapılmış tüm rezervasyonları 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. 4- Mücbir sebepler: Olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, savaş, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil ediyorsa, taraflarca mücbir sebep olarak kabul edilir. Yolcunun veya birinci derece akrabalarının 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıkları ve/veya ölümleri de mücbir sebeptir. 5- Seyahat acentesi, gerekli gördüğü durumlarda ilan ettiği veya kayıt aldığı turları gezi başlangıcından 7 gün TATİLCİNİZ TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ - - - öncesine kadar kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı süre içinde, gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici, bu değişiklik ve iptalleri kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip ödediği ücretin tamamını iade alma hakkına sahiptir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı doğmaz. III- GENEL HÜKÜMLER 1- Tura katılan tüketicinin, her türlü gezide, 50cm x 70cm ebatlarından büyük olmamak kaydı ile 2 valiz, uçaklı seyahatlerde ise 15 kg. bagaj götürme ve getirme hakkı vardır.Valizlerin ve içindeki eşyaların her türlü sorumluluğu sahiplerine aittir. 2- Kokan, akan, yanıcı veya patlayıcı vasıfları olan veya çevresine rahatsızlık veren eşyalar ile kesici, delici ve ateşli silahlar ve her çeşit hayvan, Seyahat Acentesi’ nin ayrıca ve açıkca ve yazılı izni olmadan taşıt araçlarına ve konaklama tesislerine alınmazlar. Kimlik veya ruhsatlarının olması durumu değiştirmez. 3- Tüketiciye ait bagajların veya eşyalarının kaybı veya hasarı durumunda, Seyahat Acentesi personelinin AĞIR KUSURUNDAN doğmuş olması halinde, kaybolan veya hasar gören bagajın veya eşyanın veya içinde bulunan eşyalarının maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2’ si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak Seyahat Acentesi tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Seyahat Acentesi, tüketici tarafından kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim edilmiş eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok gezinin ulaşım bedeli kadar sorumludur. 4- Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ dahil değildir. Seyahat Acentasının vize alma taahhüdü yoktur. 5- Seyahat Acentesinin olası tur iptali bildirimleri, her tüketiciye münferiden yapebileceği gibi, yüksek tirajlı 2 gazetenin Türkiye baskısında ilan yolu ile genel olarak da yapılabilir. 6- Tüketicinin satın almış olduğu tur programındaki gezinin başlamasından sonra meydana gelen değişikliklerden Seyahat Acentesi sorumludur. Seyahat Acentesi, tüketici aleyhine olduğu ve zarar gördüğü aşikar değişiklikleri, gezi sırasında veya gezi sonrasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ hükümleri uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve gezi esnasında tüketiciye verilen ek hizmetler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin tüketici tarafından alınıp kullanılması veya tüketilmesi, tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. 7- Tüketicinin, başladığı turu hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde, turu terk ettiğini Seyahat Acentesi yetklisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur. 8- Tüketicinin satın aldığı tur programını şikayet ettiği halde sonuna kadar kullanması, şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır. 9- Seyahat Acentesi ile tüketici arasında kayıt esnasında akit olunan iş bu sözleşme hükümleri, tüketici tarafından okunmuş, ve kendisi ile birlikte aynı geziye katılacağını bildirdiği diğer şahısların adına da aynı şartlar altında kayıtlarının yapılmasını talep ve kabul ederek imzalamıştır. 10- Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu geziye katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin Seyahat Acentesi aleyhine ve katılmış oldukları gezi ile ilgili dava ve takipler ve Seyahat Acentesi’ nin tüketiciye bu sözleşmede yazılı hususlar dışında bir bedel ya da tazminat ödemek zorunda kalması halinde, Seyahat Acentesi’ nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş TATİLCİNİZ TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ - - - olduğu fazla miktar için rucu hakkı mahfuzdur. Bu geziye katılan tüketiciler, imzalamış olmasalar dahi, taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını katalog ve ilanlar nedeni ile öğrenmiş, geziye bu sözleşme şartlarında katılmayı kabul etmişlerdir. 11- Seyahat Acentesi, geziye katılan tüketicilerle, otel, taşıyıcı firmalar ve gezi ile ilgili diğer hizmetleri sunan her tür üçüncü şahıs ve tüzel kişilikler nezdinde aracı konumundadır. Bu nedenle kendisine müracaat ile geziye kayıt olan tüketicilerin, Seyahat Acentesi ile taşımayı üstlenen müesseseler arasında yapılmış anlaşmalar hilafına; araçların programlarında gösterilen saatlerde hareket yerinde bulunmamasından, kara, hava ve deniz araçlarının her türlü gecikmelerinden, arızalanmalarından, sis, fırtına, tipi ve her türlü hava koşullarından, yol engeli gibi sebeplerden, yol güzergah ve rotalarını değiştirmelerinden, grev, terör, savaş, savaş ihtimali veya bunlara benzer mücbir sebeplerden, ulaşım aracını kullananın kendi haasından veya üçüncü kişilerin şahsi kusurlarından veya öngörülemez teknik hususlardan kaynaklanan her türlü aksaklıklardan, maddi, manevi hasarlı kazalardan, konaklama tesislerinin eksik veya hatalı hizmetlerinden, Seyahat Acentesi’ nin işleten sıfatı olmaması nedeni ile 1. derecede sorumluluğu bulunmadığını, asli fail gibi doğrudan doğruya sorumlu olmadığını taraflar bilmektedirler. Bu nedenle Seyahat Acentesi, tüketiciye karşı asli fail gibi sorumlu olmayacak mütesaviyyen borçlu olacaktır. Tüketici bu gibi aksaklık ve kaza durumlarında öncelikle maddi ve manevi taleplerini asli faillerden talep ve tahsil cihetine gidecek, alacağını asli failden tamamen alamadığı durumlarda kusursuz sorumluluk ilkesi nedeni ile Seyahat Acentesine müracaat edebilecektir. Seyahat Acentesi asli faillerden tahsil edilemeyen miktar kadar müşterisine karşı sorumlu olacaktır. 12- Bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 SY., 4077 SY., 4288SY., 2634 SY., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon hükümleri, Sivil havacılık kanunu, BK., TTK., Türkiye’ nin dahil olduğu Uluslar arası sözleşmeler ve bunlara bağlı olarak çıkartılmış Tüzük, Yönetmelik, genelge ve tebliğler ile Uluslar arası kabul gören Frankfurter Tabelle’ nin Türkiye’ de tatbik bulunan TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri tatbik olunacaktır. Taraflar arasında iki nüsha olarak tanzim edilmiş bulunan iş bu voucher ve paket tur sözleşmesi taraf yetkililerince tüm ekleri ile birlikte önlü arkalı olarak tanzim edilmiş, okunmuş, kontrol edilerek kabul edilmiştir. Taraflar karşılıklı kabul ettikleri, taahhüt ve edimlerini birlikte imza altına alarak kabul ve teyit etmişlerdir. Seyahate katılacak olan ve bu sözleşmede adları yazılı müşteriler adına işbu voucher ve sözleşmeyi kabul eden taraf adına vekaleten imzalamış olduğu kişilere karşı tüm hukuki sorumluluğun kendisine ait olduğunu ayrıca kabul ve taahhüt etmiştir. HİZMET KUSURU ŞİKAYETLERİ: Ayıplı veya Kusurlu hizmet sunulması halinde TÜRSAB TAHKİM KURULU yetkilidir. HİZMET GARANTİSİ: Yeterli katılımın olması ve mücbir sebeplerin olmaması halinde acente, gezi hakkında, verilmiş ilanlardan ve yayınlanmış broşürlerden müstakil olarak yukarıda taahhüt ettiği hizmetleri, yine yukarıda yazılı bedel mukabili yerine getirmeyi kabul ve taahhüt etmiştir. Seyahat acentesinin kısmen veya tamamen yukarıda yazılı taahhütlerini yerine getirmemesi halinde müşteriye yapılacak geri ödeme miktarının TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ hükümlerine göre tespit olunacağı taraflarca karşılıklı olarak kabul edilmiştir.